置頂文章 - Sticky post

About this blog

When I create this blog for my awesome journey in 2011, I wrote them all down in my mother tongue, which is Cantonese, without a thought. T...

Friday, September 23, 2011

Day 4 Part 2 - 夜騎台17

終於都有返個gps, 定返個位, 元氣都返哂黎, 就又出發了

搞完一輪, 都已經五點幾. 六點鬆d 就會日落. 唔講啦, 去片啦















個境靚到個心都能夠平安落黎, 趕路什麼的都通通唔再擔心. 要有平安既心, 至會有好既作品.

終於都太陽下山了, 繼續前進......e....點解架車怪怪地.........唔通真係........

檢查之下, 發現前太嚴重洩氣..............我知道應該係破胎了, 即時打打氣睇下咩環境

打氣筒既用法, 就係咁坐係公路旁邊打氣...
經我摩打手咁打氣之後, 發現條太仲可以充氣, 所以我推測個窿應該好細, 就算係漏氣都應該會好慢, 因為大概仲有三小時既路, 如果要係公路換太, 以我新手黎講, 都可能要半個鐘. 所以就一直拖到當晚住下來再算.

明顯係斷左. 俾完狗追跟住就爆太. 仲有閒情日致係到set 腳架影相, 我都有少少佩服我自己.
終於到達南鯤鯓

踩到天黑黑終於見到台南市既字樣
雖然我一直踩緊公路, 但由於佢地好省電, 條公路會有一段有燈一段無燈咁, 再加上我又要keep 住打氣, 其實都有少少驚險. 同埋因為都真係夜啦, 要控制返速度, 但係睇唔到碼錶, 調唔到波段, 唯有靠感覺. 到達時都發現均速有提升, 所以都算係feel 得岩, 亦都真正開始感到同架車有感應, 融為一體.
台市安南區啦!!!!
鄭成功號=_=
過埋呢條橋就到台南市範圍啦!!!!!

sao mui ted: 痴x 線!!!搞到我咁污糟!! 我今晚一定要沖返個靚涼架!!!!!!
成個唔知乜x樣咁, 總之勁樣衰
台南ymca
由朝早七點踩到夜晚九點, 終於都到, 我見到呢到時, 真係眼淚都快噴出來


洗衫囉
好貴喎~ 70 蚊~
洗完要烘
可以唱錢又可以買洗衣粉之類, 我覺得好先進, 香港可唔可以有呢d 
黎左三日, 呢餐先開始有胃口食返五穀類
總騎乘時間: 9:53:00
距離: 156.83公里
均速: 15.8 km/hr
最高速: 35.8km/hr (應該係俾狗追個時=_=)
今日係破哂紀錄既一日, 其實正常好似我呢d 好日都唔做運動既人, 踩百五公里真係有少少不可思議, 我只可以話我意志力的確驚人.

因為今日超額完成, 聽日就休息一下囉. 唔騎車, 俾自己同皮膚休息一下.


No comments:

Post a Comment