置頂文章 - Sticky post

About this blog

When I create this blog for my awesome journey in 2011, I wrote them all down in my mother tongue, which is Cantonese, without a thought. T...

Friday, September 16, 2011

Day 0 - 第零日就扯火

講咗成個月,今日終於都出發...去台灣。

2011年9月16日, 星期五, 晴

路線: 香港國際機場 --> 台灣桃園機場 --> 台灣松山機場 --> 台北萬華區

好似話唔影唔俾上飛機


嘩你睇下個天次係幾咁巧~

第一眼睇咗做 Cathay Pacific

又幾好食喎,但個椰絲餅就食唔哂.....(喜歡甜食的人唔好打在下....)

原來香港同台北的飛行距離都「只是」八百幾公里,如果我能夠踩完環島, 我就踩得仲長過程機!

Sao Mui Ted: 有無搞x 錯咁耐先到我出場! 呢到咁乾搞到d 皮膚都差哂! Bear!!!

1110到達桃園機場第一航廈...已經闊別了好多年,之前過黎都係第二航廈或者飛高雄....點解會有啲懷念既感覺?

天氣好好....突然想起第一次一個人遊台的時候

第一航廈本身就好細,但今次黎直情得返一條路行....原來係做緊upgrade

一出閘既時候呀! 就見到觀光局同各大流動電訊公司與及客運公司,我要去松山機場租個GPS 機組,用黎做環台認證,不過其實個主要目的係俾某啲八卦人士check 住我去到邊......
隨便洗啦,每五分鐘update 一次,夜晚收工。

張就係青年遊台灣卡, 去觀光局整就得架啦, 有好多優惠架, 又唔洗錢, 但要係15至30歲既青少年先申請得

呢到就係松山機場啦! 幾咁好太陽! 31度,但無咁濕.....無香港咁辛苦
呢間就係Giant 捷安特單車舖, 捷安特係台灣數一數二既單車店, 呢度可以租環島車, 有GPS 借, 之但係比較貴



呢個角度好似pro d

係松山機場行出黎, 沿住敦化北路行, 行五分鐘到就黎到呢到, 9樓就係自行車文化xxxx店, 可以租借GPS 機組。 

嚟呢到就係為咗處理上面條 Link 個單野。但個 GPS 只係一個發射器,用以追蹤其位置。若然你想做GPS 導航或者想要更多資訊例如心跳車速腳頻之類,就要另外帶嘢去。呢度既負責人叫李靜波先生,一睇佢個樣就知是出黎踩,真心有樣睇。佢都好忙,我坐係到廿分鐘,佢就講左起碼十個電話,我見佢又要解答啲GPS 問題,又要解答啲天氣問題,仲要做埋輔導。話說如果你要環台認證,如果你停留一兩日要打電話去呢到同佢解釋,咁有條友話因為天陰陰就唔出發啦,跟住呀李先生就要做埋輔導話,人生總有天陰天晴,你斷唔可以話天陰陰就唔出發架嘛之類... 做呢份工都唔容易。

台灣到到都有黎明路黎明乜黎明物, 其實佢應該黎台灣發展
話說我去左觀光局借左張 3G SIM 卡,我以為就可以係咁上網好開心,點知原來佢要逐 Mb 計,更公平既收費。後黎我去到松山機場個間中華電信,佢話七日任上3G 只需要台幣 450,之後我去遠傳啦,佢就話要出呢啲卡要去間大啲既分店,咁我就揹住個大背囊,頂住個大太陽行去個間野到。去到個 MK仔問我,你係台灣有無朋友呀?出呢啲卡要身份證架喎!我話你知如果係香港我就發作左架啦,不過算啦過黎都係放假姐,咁我就好優雅咁話好呀,你話唔得咪唔得囉。啦係呢到真係要澄清返,第一我係台灣真係有朋友,只係我唔想咁小事要麻煩佢,根本只係啖氣問題。第二就係你當我第幾次黎台灣?

編按:時為2019年8月,八年後既小妹睇返八年前既小妹,確實係相當剛烈勇猛,不過我興幸我從來都唔吝嗇去紀錄任何形狀既自己,而家睇返都係要讚賞下自己既。


之所以我就行返去第一間遠傳,因為佢隔離就係台灣大哥大,拿呢張相個focus 係咩呢,就係右下角,事緣係有條友食左張牛肉乾,就同個交通差係到講數。個point 係,我半個鐘之前行過,已經係到講緊,佢地真係好得閒,就係咁企係到吹水吹左半粒鐘,睇個勢係仲會繼續吹。講返台灣大哥大先,咁佢張3G 就抵啲,可以傾埋電話,但係因為serve 我條友我唔係好聽到佢up 乜 + 佢後面個堆人好唔專業,經過之前遇到既耍客sales,我都係決定行返去松山機場間中華電訊。
  
呢間係xxx 別墅,成間野好似就黎冧咁,個門牌都發哂毛。之但是我覺得如果呢幢野係香港賣可以賣到4萬蚊一呎。

終於都行返去松山機場,拿呢張個主旨唔係自戀自拍,係後面個三個打的既大陸HI.....真係離到遠一遠都聞到陣屎味。係對面馬路都聽到佢話要係松山打飛滋返屋企,同埋好大聲咁講台灣都唔x 好玩既之類。

中間好遠個枝野係台北101
自己頭已側,唔滿意可以投訴在下,每六秒六毫。
佢爭緊一杯 Dry Martini。

唔知幾時換咗啲新車,有閃閃燈站牌。

龍山寺站,萬華區,已是五點了。
拿我本人無睇過《艋舺》套戲,呢到係送俾啲鐘意套戲既朋友。PS. 呢到真係好似女人街。我無入去行,因為呢啲 老街都高度商業化 + 在下對於展覽館無特殊僻好

話說本人係有少少強迫症。我一見到呢d 一排排好整齊既野就會係咁影影影影影....影影下有個差佬行出黎,一路叉住條腰一路meet 佢啲鬚根咁問我係到做乜x 野。我當然發揮戴頭盔笠水本色,一路係咁講唔好意思對唔住一路走.....
呢條街叫鐘錶街,有無人想我係到買手信即管出聲唔洗客氣。呢間中國時報好in,係夕陽既照射下好靚,忍唔住影左落黎。 

長腿叔叔你好嗎? 交出溫馨的心是你嗎?

終於都check in 左今晚既住宿 - 水天, link 在這
500塊錢的價錢真的超值. 信我. 

唔知乜宮既乜鬼活動, 又打鑼又放煙花咁



經過成朝俾人耍黎耍去,大熱天時孭住個背囊由一點鐘行到五點鐘,只係飲左100ml 水 (因為實在太乾爽,太唔覺流左汗) 黎到七點未夠已經頭痛....但聽日要踩一百公里,點都要食少少野,求其入左間野食個飯。營養好均衡,又唔難食,盛惠台幣 85。

全家便利店。我覺得其實你賣得叮叮野食既,都預人地係到食架啦。其實香港啲七仔都會有個位係預你會係到食,但個舖位細到根本都唔可能好似佢地咁又枱又櫈又廁所咁,我覺得食飯要坐係到食係基本人既尊嚴下嘛?即係話香港啲舖租係貴到賣緊人既尊嚴,同埋真係地主大哂。

台灣係用顏色去分寄air 定local,香港就係用顏色去分英屬殖民地定係中国殖民地。其實呢個blog 係咪應該會好快會俾人查封。

水天門口。長時間曝光夜景,色水非常靚。

三吋高腳架唔好要求咁多=_=


水天個負責人好鬼好傾,佢本人都玩過環島,仲係一個好有心既年青人。但我真係頭痛到有少少想嘔,都無乜講幾句。

今日就係準備d xyz 咁就過左啦。聽日一大早就要起身去出發。希望個中暑會無事啦!

No comments:

Post a Comment