置頂文章 - Sticky post

About this blog

When I create this blog for my awesome journey in 2011, I wrote them all down in my mother tongue, which is Cantonese, without a thought. T...

Monday, September 19, 2011

Day 1 - 無乜特別的第一天

2011年9月17日, 星期六, 晴

路線: 關渡走自行車步道(八里) --> 桃園走台61/台15 --> 觀音鄉走台61/台15 --> 新豐鄉走台61/台15 --> 新竹火車站

早晨台北 :)

你咁靚仔乜女都俾你溝哂啦!

要去關渡租車

很有名的北投, 現在有新北投支線, 唔好俾的士佬呃呀! 

台灣真好多宮, 關渡宮係其中一個好鬼有名同好大既宮

趕住去租車出發, 未睇做乜, 有興趣上wiki 啦 (hahha...)
呢到就係租車瘋店內, 出發前我要上堂學基本維修單車既技巧 (打氣, 換軚, 補)



因為今日係週末, 好多人黎租車, 附近係超靚既單車道, 所以係一個好好既消閒節日, 鳥哥話我既磁場幫他帶來了不少客人, 真係客咩氣呢....其實係我心目中, 佢租一部車都只係100蚊台紙, 係香港搭的士唔跳錶既價錢, 俾多五蚊貼屎都要俾人MUI, 但諗深一層, 台灣要食一餐飯, 又好味又飽又豐富既真係一百蚊有找, 又唔洗交貴租.......
打氣筒, 當時無當係咩一回事, 後黎當然會發現無左佢唔得=_= (hoho...)

單車胎

背對鏡頭既就係鳥哥啦.

終於都上完堂, 出得發都成十二點, 仲要完全唔記得左開個gps....

紅色個條係關渡大橋

要食冰, 因為根本熱到食唔落野, 個心又好忐忑要趕路....其實一直黎到呢度都未放鬆, 我諗係我太耐無放假, 個心成日掛住公司d 野, 又要做下返學既事, 又要顧下感情事.......

三寶
靚到是但影都勁靚, 無野好講.
勁好天, 呢到係八里左岸自行車步道, 專係俾人踩單車 for leisure and relax, 當日都好多人 in terms of taiwan, 如果係香港應該同免費游水日一樣好似浸溫泉咁........






上61 號公路/台15線, 見到呢塊咁既牌......

已經唔想過去, 原來係焚化爐, 唔怪得我停低影兩張相已經十幾隻烏蠅追住我
因為西濱公路落成, 我諗應該係因為咁而有好多建設 (我估架咋), 勁多大車係咁呼嘯而過, 不過我貫切始終都係睬佢都傻, 就變成咁既衰樣, hoho

突然間唔知做乜條公路隔離有個地方俾你坐下睇海咁, 如果係香港應該變野戰場

桃園縣界



沿住條單車道都有呢d 咁既一支支既野等你知道發生緊乜事, 所以 Day 1 都無乜需要攞個GPS 出黎, 為 Day 2 留左伏線.....

彩虹橋. 差少少中伏, 因為好多車友都會影呢度, 我就以為係啱路, 好彩攞個 GPS 出黎睇下, 過咗橋會離開台61 通往竹圍漁港. 不過沿住台61 都會去到休息點, 所以建議照走台 61 節省里程. 

踩到去竹圍漁港, 原本係諗住食得好少少, 但係根本食唔落野, 一d 都唔肚餓, 淨係想不停咁飲野, 呢個椰青價值 50 twd

呢到賣燒雞, 我都食左少少 (真係少少, 一支雞槌同一塊雞上脾), 就收左工, 我連行出去影正面相都無力

觀音鄉, 影呢張相時我係 61線快速公路, 所以淨係影到咁, 我估呢個係環台認證果個觀音啩 (謎之聲: 可否認真啲?)


台灣最西邊既燈塔, 係上面個觀音既後面, 好似係環台認證既極西證據啩

稻米田, 一有風吹過就會好似人浪咁, 好靚, d 聲仲好清脆, 但係好多飛飛, 仲好鐘意飛埋去我塊面...



編按後記: 那個年代, HDR 好像還沒有很流行... 請自行腦補

踩踩下遇到個熱血青年, 佢踩公路單車, 同我同年, 一聽到我話要環島就係咁同我講野, 基本上我一路都唔敢停低, 連過鳳鼻山隧道都無停低影, 就咁喪踩, 踩到新竹 (原本係去竹南, 離新竹仲有十公里左右), 但由於唔識路, 又唔知可以踩上台61, 所以耽誤左好多時間.....入到新竹市已經七點半, 今晚住芝蘭大飯店, 600蚊一晚, 套房, 是但啦.

其實我好攰。
之後果個熱血青年請我食飯, 又幫我打去俾佢台中的朋友, 問佢可否俾我借宿一宵, 又問我好多關於香港的事情, 生活啦政治啦, 不過佢對香港既情況一無所知, 又問我香港係唔係只有共剷黨, 爭少少無用廣東話鬧佢....他建議我走山線. 其實要說明一下, 因為我原本想去台中, 如果走海線, 到了還要再踩多十幾公里向東才到台中市中心, 所以正常應該係由新竹走台1線或者台13線, 直接由點到點唔洗經海線, 所以我就聽咗佢意見......原本是一個好好的建議, 之不過對於不知天高地厚既我, 就係惡夢既開始....

總騎乘時間: 6:11:38
距離: 93.35 公里
均速: 15.0 km/hr
最高時速: 40.6 km/hr
環島第一日, d 人話環島最難捱係頭3日, 我而家打呢篇野就係第3日收皮, 我都覺得講得無錯....呢個第一日算唔錯, 都唔係太攰, 但係無經驗, 始終感覺係唔順暢 (走錯路, 走多路, 唔識睇佢地d 路牌等等), 同埋唔知點解keep 住頭痛.....但應該唔係中暑既感覺.....我覺得係仲未relax 到.....原來一個人係唔可以太耐唔放假.........

呢一日個感覺係, 如果逆風, 其實應該要踩慢d, 咁如果逆風, 你仲係咁同佢對抗, 係咪有點兒浪費氣力, 倒不如等佢既陣風過左, 再全速前進, 有逆風, 咪當休息一下囉.......今日全日都係踩公路, 對於無練過既小妹黎講, 呢個均速同距離都算不錯.

4 comments:

  1. 一個字 "近"

    無想過 會一個人 踏單車環島

    正在追看正 加油呀!

    ReplyDelete
  2. 其實無乜特別.........想做就去做囉 :)

    ReplyDelete
  3. 你好師姐,最近亦打算6月去台灣環台單車
    見到你的BLOG後十分高興!
    不介意的話,小弟有好多好多問題想問
    請EMAIL至oceanlai452@yahoo.com.hk
    方便小弟請教!

    ReplyDelete
  4. 唔洗叫咩師兄師姐, 大家份屬車友應無份彼此你我, 電郵已sent 請查.

    ReplyDelete