置頂文章 - Sticky post

About this blog

When I create this blog for my awesome journey in 2011, I wrote them all down in my mother tongue, which is Cantonese, without a thought. T...

Monday, September 19, 2011

Day 2 - 中伏斜路日

2011年9月18日, 星期日, 晴

路線: 新竹 --> 迷路後走台1 --> 竹南轉走台13 --> 造橋鄉迷路 --> 走台13 --> 苗栗走台13 --> 迷路 --> 台13 經銅鑼 --> 三義(氣絕)

第一日已經哂到兩截色

台灣好多情趣用品. 

尋晚洗左d 衫唔乾, 架車會好重, 所以就算要搞到九點幾先出發都要去洗衫舖搞搞佢

洗衫舖個師奶話要等一陣, 我就去佢介紹個早餐店到食早餐, 個呀姨都好熱情, 一聽到我話要環島就好搞笑咁話嘩好厲害耶!! 跟住係咁一輪咀問我點plan 點做咁..... 勁親切

佢地一見到人就fing fing 尾咁

我一行埋去想近影就即刻彈起撩我玩, 但原來佢個亮點係我隻熊公仔, 可能以為係玩具啩, 為左保護 Sao Mui Ted 所以我係咁二應酬左兩咀就走左

大媽舞 is everywhere, 唔知呢啲係咪屬於中國文化呢?

有d 陰陰天, 以為會落雨, 攞個電話出黎睇, X, 原來行錯路 (編按: 粗口最多唔打出黎, 但為左完整透露成個故事, 以下會以「X」黎呈現)



熊仔呀!
由於我昨晚係俾熱情車友帶左去賓館 (誤), 所以我著實係唔知自己係邊, 亦唔知點走返出省道. 不過總之終於都上返台1, 踩出到去仲要多十公里先到竹南, 好彩尋日無硬頸住左新竹, 唔係第一日就皮已收. 台1 轉台13, 惡夢既開始

一開波台13都無乜野, 呢個紅燒牛肉面幾好食, 好似百一蚊台仔, 同老闆確認左方向之後就去了
之後就一直上上落落個山坡, 一至十五度到有, 仲要行行下唔知做乜行左上山區, 二十度真係推都推唔到上去.......都無心機影相, 又無野影, 跟住見到塊咁既野, 求其影下

即係呢到要補充一下, 當我打blog 個時, 可能係一張相一句話就完左成件事. 但當越踩越山越斜越萬里無人/雲時, 想到自己只得一個人, 雖然又有 GPS 又電話又成, 又有刀仔又有繩, 附近有啲民居 (但言語不通, 我唔識講台語), 又有充足既水同埋基本野外訓一晚既知識,但係都有一種好無助既感覺. 難道真係住得大城市太耐, 連一種生物與生俱來既求生本能都磨蝕哂.....

行前多幾步影都無力

去到苗栗又無神神上左山區. 踩踩下唔對路諗住走返轉頭, x. 超級大逆風.

嚟到呢度終於都覺得唔對路 (編按; 呢位小姐真係要仔都生埋先知俾人呃), 其實我一直都踩大馬路大公路, 點解都係會盪失路? 後黎我明白, 個問題係出係我唔熟悉台灣既路牌同埋交通系統, 我以為我已經準備得好好, 但係我個問題係我太focus 係裝備上面, 並無諗到「路」呢個最基本同重要既因素. 找對「路」, 又有勇氣去走既, 有幾多個人呢? 而咩先叫對既路呢? 你未走過, 又點知道呢? 所以好多人都無呢個勇氣去走呢條日思夜想既路, 就跟大隊走大路. 或者呢個就係成億上萬既人類, 成功例子只佔其中少於1%既原因. (編按: 呢位小姐講到咁偉大, 但係其實仲仍然未知自己其實行緊去邊或者條路啱唔啱...)

踩過條橋, 平路, 以為明天會更好

蒲公英田
跟住睇 GPS, 見到有條短d 既路, 就去馬啦, 頂, 原來係 S 型既十五度上坡路....上到去幾咁有見到曙光既感覺.....上帝呀......

但係落完又上.....水都飲鬼哂.....唔知上上落落左幾多個山坡, 終於都有水賣.....問下老闆佢話去后里仲有兩個大斜坡....其時已經五點
咁我係呢度諗住買水, 呀老闆娘問我要大定要細, 我以為係香港果啲 700毫升 VS 300毫升既大細比例, 咁我就話要支大既, 佢就攞左支 2L 出黎. 唔洗啦, 仲有唔知幾多座山要爬, 我要返支細架啦. 


沒完沒了呀大佬. 但係我覺得自己好勁囉已經撐左四十三公里.
之後去到三義, 原本再要過多 6-8公里就到是日終點后里, 但係我已經氣絕, 仲要天黑, 再踩應該要連人帶車用直升機吊住返香港. 無辨法之下唯有住三義. 三義係一個非常鄉下既地方, 因為要到三義一定要爬山坡, 同苗栗一樣係西面近海少有既山區, 一直發展好落後, 但當市區日漸增多, 台灣發展成為旅遊區, 就變成好山好水 但係當我踩住架車, 個心又急要趕路, 咩山咩水係我眼中都變成「到未呀老細....」

由於我搵唔到住既地方, 所以就走入七仔問有無民宿, 個師奶就介紹左一間民宿俾我. 當我係去緊間民宿既途中, 有間van 仔一路跟係我後面, 然後就停埋左一邊, 有個女仔落左車, 走埋黎...

女仔: 你好呀, 我係七仔聽到你搵唔到住既地方, 你今日原本係去邊架?
我: 我原本係要去后里
女仔: 咁不如我地車埋你去啦 (因為van 仔可以放單車 + 我)
我: 我知你想幫我, 但我諗唔到你點幫我, 因為我環緊島, 唔可以坐車
女仔: ....咁好啦, 我明白啦, 你要加油, 一定會踩到的

台灣既人好熱情, 好有善心, 不過我份人就係咁硬頸. 你放心啦, 我永遠都會記住你地架 :)

「最, 愛我的人別緊張, 我的固執很善良, 我的手越骯髒, 眼神越是發光」

謝謝 :)
跟住踩踩下, 就係一個勁黑暗無街燈勁多車既上斜路上面, 見到有個人揮住個大光燈搵我叫我轉入一條小路到. 原來小七既店員同個師奶幫我聯絡左間民宿既老闆叫佢出黎接我呀.

是晚住三義四季民宿, 九百蚊, 其實係好平, 因為間房suppose 係俾五六個人訓, 而且好企理好正, 陳大哥仲係一個經驗老到既導遊, 大家想去三義大甲火炎山九華山等景點要搵佢啦. 洗衫之後有脫水機用 (編按: 此為嚴選台灣十大最偉大發明), 所以可以洗哂d 野, 一晚就乾了

呢一日攰到飯都食唔落. 係呢到, 我決定要將每年既九月十八日定為斜路日. 是日係唔會行任何既斜路. 直到呢個世界唔再存在斜路為止. 雙腳已變兩截色, Sao Mui Ted 話顯得佢好白喎.
今日係第二日.....感覺今次呢個trip 係我呢世人做過十大最硬膠既事情之一. 但係我都學習左一件事情, 就係學識左對路牌好敏感, 同埋要不厭其煩咁係咁check 住個 GPS, 唔係到頭黎都係自己攞黎衰. 另外我終於明白點解唔好夜晚趕路, 因為本身已經好累, 又心急, 仲要睇唔到路, 心理質素會好差, 非常容易出事. 做人做事都一樣, 心理質素真係好重要. 呢一晚感覺好差. 好無安全感, 但都有一直提自己要有平安既心, 呢樣係黎緊第三日幫左我好多, 終於都可以relax 咁享受個trip, 同埋感覺係為東面既山坡路做一個預習, 仲幫我練成第三日既鐵腿.....

是日騎乘時間: 6:13:35
距離: 76.75公里
平均速度: 12.3公里每小時
最高速: 51.8公里每小時
拿, 睇均速就知基本上都係山路, 因為平路小妹踩到17 至18左右, 7度斜路可以斜到7公里/小時, 但係最高速有成51.幾, 可想而知條斜路係幾咁斜. (編按: 真係好 scientific) (小編被圍毆中)

No comments:

Post a Comment