置頂文章 - Sticky post

About this blog

When I create this blog for my awesome journey in 2011, I wrote them all down in my mother tongue, which is Cantonese, without a thought. T...

Thursday, September 29, 2011

Day 7 - 逆風的方向, 更適合飛翔

2011年9月23日 星期四 (陰, 風大)

台1 線接台26線高雄-->恆春

今天一起身天陰陰咁, 都幾適合踩車, 所以決定踩去墾丁, 咁岩又有個朋友係墾丁, 諗住可以順便同佢班朋友一齊食餐生日飯.....但係斷估唔到......

由於雙手已經嚴重哂傷, 所以臨時用兩條毛巾加幾支扣針做左個手套頂住先.
個早餐真係超難食, 又貴, 成101蚊, 都係幫襯返街邊檔無咁嬲
呢saw 香蕉真係...
我: (踩踩下見到有檔生果, d 蕉好靚, 諗住買)
我: 老闆, 點賣呀?
老闆: 一根10蚊
我: 咁好啦我要3根啦
老闆: (lor 把開山刀出黎手起刀落, 放左十幾條蕉係個磅到) 拿呢到三十蚊
我: (整, 係一斤唔係一根) 呀呀我要一斤得啦. 太重踩唔郁架車.
老闆: 係囉, 一斤岩岩好.

一斤. 十蚊新台幣. 係香港港紙十蚊都未必買到. 其實呢個原理同d 咖啡差唔多. 香港有公平咖啡, 咁幾時至會有公平香蕉? 


唔鬼記得左呢條乜鬼橋, 佢地真係好多橋. 呢條橋最吸引我既係個燈既設計. 唔知係佢地太得閒定點, 佢地好會放時間落去呢d 細節個d到, 又美觀又實用. 香港應該要學習一下.
行左四十幾公里向東終於係西子灣出返縱貫公路 台1線
台灣好多生物科技公司. 路上遇到d 車友佢地問我讀咩書, 我話我讀生物科技, 佢地都會報以佩服既眼神. 哈哈, 八百公里天淵之別呀...
佢地d 公路做綠化都做得相當唔錯.
呢幾日都有走過台17, 雖然唔係由頭踩到尾但都要致敬一下.
勁鐘意食呢d 30蚊細細碗飯, 超香超好食.
呢塊係d 路同路交接時個d 三角位既一塊綠化地, 一d 都唔馬虎, 有成三四個嬸嬸係到整理, 仲種哂花咁.
佢地就係拔緊呢d 草. 我唔鬼記得叫咩名, 總之佢地係植物界既不受歡迎物種. 非常粗生既佢地會依附其他植物而向上生長, 到過頭既時候就會打橫生, 用人地既support 自己吸哂d 陽光, 最後宿主因為無太陽而死亡, 所以唔算係寄生虫, 應該算係predator.
天開始暗





開始刮起風, 時速由平時既17 km/hr 跌到得返 10km/hr, 越近墾丁越大風, 大風到企都企唔到,  落車推都仲快過踩, 實在是太過份
其實點解無啦啦會咁大風呢? 因為地形配合東北季候風既影響. 以下係某高人大大係背包客棧既發貼:

「最近枋山楓港以南開始起風了,就是恆春地區的落山風,由於東北季風的關係,遇到中央山脈的阻擋,到中央山脈的尾端開始吹出來」 (http://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php?t=537637)


洗盡吃奶之力先踩到接近恆春
流浪狗, 台灣人真係對動物好友善, 都會由得佢訓係到
一路上遇上兩位好大哥, 佢地叫呀貓同alan, 之後都會係同路人. 呀貓係鹿港人, alan 係高雄人, 佢地都三十幾歲loo, 係一對好好既朋友, 而且講野好搞笑, 又友善.
最尾三十公里爬左三粒鐘先到..................d 風大到吹到咀都歪.....入到恆春, 已經七點, 墾丁係去唔到架啦. 問左呢間民宿, 又有得上網又呢又路, 都係800 新台幣, 價都唔講即刻行左入去
又茶包又成咁
有得睇csi!!
個廁所超乾淨
仲兼營餐廳, 呢到好似85蚊新台幣, 超好食.
騎乘時間: 7:31:23
總里程: 113.88KM
平均速度: 15.1 KM/HR
最高速度: 34.6 KM/HR

當晚雖然住得好舒服, 但係個心都有d 不安, 因為聽日就會去到台灣既東面. 我未去過東面呢個地方, 人生路又唔熟, 而且開始進入逆風既狀態, 仲有就係台灣地形係北高南低, 即係逆風上坡, 又有個颱風係太平洋形成吹緊去香港, 會帶黎狂風驟雨...........

No comments:

Post a Comment